Zautomatyzowany system obsługi zwrotów i reklamacji
RMA rozszerza możliwości systemu ERP Streamsoft Verto w kontekście obsługi reklamacji i zwrotów, realnie usprawniając i przyśpieszając pracę w tym obszarze. Z narzędziem działasz sprawnie, pewnie i przejrzyście na każdym etapie – od weryfikacji, przez realizację, po rozpatrzenie zgłoszenia.
Intuicyjna rejestracja i procesowanie zleceń
Reklamacja sprzedażowa, czy zakupowa – jej wprowadzenie do systemu jest szybkie i intuicyjne. Wystarczy sczytać kod z paczki, aby powstał dokument RMA spinający wszystko co dzieje się na dalszych etapach, przy realizacji żądania klienta.
Rejestracja może nastąpić tak w kontekście zamówienia, jak i faktury czy paragonu. Jeden klik, szybka weryfikacja i gotowe. Co więcej z RMA możesz działać w ten sposób dla wszystkich miejsc sprzedaży, jakie prowadzisz.
Cała dalsza praca nad zgłoszeniem przebiega już pod pełną kontrolą narzędzia – w zautomatyzowany i intuicyjny sposób. Działasz wg wcześniej zdefiniowanych, optymalnych dla Twojego biznesu, scenariuszy reklamacyjnych.
Pełna e-dokumentacja
A jeśli klient lub producent, zamiast odsyłać towar, podeśle zdjęcia defektu z żądaniem obniżki ceny? Działasz bez problemu! Wszelkie załączniki są dodawane do przynależnego im wątku i mogą stanowić podstawę weryfikacji roszczenia.
Na dalszym etapie, przy rozpatrzeniu reklamacji, dokumenty RMA są wiązane z fakturą, która jest bezpośrednią podstawą zwrotu czy udzielenia rabatu.
Zawsze bieżąca informacja
Korzystając z RMA gwarantujesz pełen komfort także swoim kontrahentom. Od wszczęcia procedury reklamacyjnej, przez przyjęcie paczki na magazynie/w salonie lub wprowadzenie w system na podstawie zgłoszenia online, klienci oraz dostawcy są automatycznie i na bieżąco informowani o postępach w procesowaniu zgłoszenia.
Współpraca z systemami front-end
Moduł jest w stanie komunikować się z dowolnym systemem front-end dzięki wykorzystaniu możliwości WebService. Tak więc RMA, rejestrując przedmiot zwrotu, przekazuje równocześnie odpowiednie dane do sklepu internetowego, m.in. informacje o statusie zwrotu. Ma to bezpośredni wpływ na ułatwienie i przyśpieszenie obsługi.
Przejrzysty dedykowany panel RMA
Moduł RMA współpracuje także z panelami dotykowymi, w tym z dedykowaną autorską aplikacją panelową upraszczającą obsługę zgłoszeń. Wystarczy się zalogować, żeby sprawnie oraz intuicyjnie przeprocesować reklamację lub zwrot.
Od przyjęcia przesyłki na magazynie, przez weryfikację, realizację, aż po rozpatrzenie – panel upraszcza całość procesu, prowadząc użytkownika krok po kroku, wg ustalonej ścieżki.
Bezpośrednio na ekranie rejestrujesz nową lub wyszukujesz daną reklamację. Weryfikujesz ją również ustalając pozycje i to w jaki sposób będzie ona procesowana, a w razie potrzeby swobodnie zmienisz sposób jej realizacji. Na panelu wskażesz także w jaki sposób zakończyła się realizacja (np. zwrot środków, naprawa produktu).
Korzystając z panelu pracujesz kompleksowo, ale też szybko i wygodnie.