B2B Zamówienia Internetowe
- integracja z systemem ERP
- szeroko konfigurowalny
- szybkie procesowanie zamówień
Zdalna obsługa sieci sprzedaży w modelu B2B? Tak!
W tym celu powstała aplikacja działająca online – B2B Zamówienia Internetowe, która rozszerza możliwości systemu ERP Streamsoft Prestiż.
Wprowadzanie nowych zamówień, śledzenie stanu ich realizacji, kontrola zobowiązań czy składanie ewentualnych reklamacji – to wszystko za pomocą przeglądarki internetowej, w aplikacji do której dostęp mają Ci kontrahenci, którym przyznasz dostęp. Szybko, sprawnie i wygodnie!
B2B Zamówienia Internetowe:
- usprawnia wszystkie etapy zawierania transakcji
- skraca czas realizacji zamówień
- obniża koszty obsługi kontrahentów
Integracja z systemem ERP
Aplikacja jest w pełni zintegrowana z modułem Handlowo-Magazynowym Streamsoft Prestiż.
Co to oznacza w praktyce?
Wszystkie zamówienia z modułu B2B są automatycznie zapisywane w systemie, natomiast w aplikacji masz bieżący wgląd w pobierane na bieżąco z ERP warunki handlowe – promocje i umowy z kontrahentami.
Oczywiście ze Streamsoft Prestiż do B2B pobierana jest także pełna oferta towarów i wyrobów przeznaczonych do sprzedaży internetowej. Są one wyświetlane z opisem, zdjęciami oraz informacją o dostępności.
Szeroko konfigurowalny
B2B Zamówienia Internetowe to elastyczne rozwiązanie, które szybko dopasujesz do potrzeb Twojej organizacji tak, by korzystanie z niego było szybkie i intuicyjne dla Ciebie i kontrahentów.
Strona startowa
Jest w pełni konfigurowalna – można na niej umieścić reklamy, polecane produkty, aktualności itd.
Statusy
Wszystkie towary wyświetlane na stronie mogą posiadać statusy handlowe (np. promocja, polecane, nowość), po których następnie kontrahent może filtrować interesujące go pozycje.
Zapytania
Dodatkowo kontrahenci mogą w aplikacji B2B Zamówienia Internetowe składać szybkie zapytania o dostępność i wysyłkę towaru, jak również drukować karty produktu.
Wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
Również pod kątem wyszukiwania narzędzie oferuje wiele możliwości, m.in.:
- wyszukiwanie produktów z pominięciem znaków specjalnych
- filtrowanie pozycji po danej kategorii
- sortowanie po wybranym polu, np. nazwie
Szybkie procesowanie zamówień
Tak ich składanie, jak realizacja z wykorzystaniem rozwiązania B2B Zamówienia Internetowe jest dużym ułatwieniem i znaczącym odciążeniem dla osób, które się tym zajmują.
Składanie
Może się odbywać 24 h/7! Rabaty obowiązujące danego kontrahenta oraz kontrola przydzielonego limitu kredytu kupieckiego zachodzi automatycznie, podobnie jak sam zapis zamówień. Pozwala to na szybką realizację oraz uniknięcie błędów, które mogłyby powstać przy ręcznym wprowadzaniu. Liczba pozycji jest na bieżąco widoczna w koszyku, gdzie wybiera się także adres, sposób dostawy oraz formę płatności.
Realizacja
Także stan realizacji zamówienia można na bieżąco sprawdzać w aplikacji. Statusy realizacji zamówienia są następujące: wprowadzone, realizowane, zrealizowane, anulowane. Użytkownik zyskuje również dostęp do spisu wszystkich zamówień, faktur oraz rozrachunków. Dokumenty może wyszukiwać tak po dacie, jak i numerze lub statusie.