Serwis Mobile
Streamsoft Prestiż ERP mobile
Serwis Mobile
Obsługa usług serwisowych w terenie z aplikacją Serwis Mobile jest wygodna i intuicyjna. Masz dostęp na smartfonie do wszystkich zleceń założonych w systemie Streamsoft Prestiż, a także informacji oraz akcji istotnych dla ich realizacji.
Lista zleceń
W oknie głównym aplikacji dostępny jest podgląd zleceń serwisowych z kluczowymi informacjami na ich temat.
Dla zleceń ze statusem Otwarte widoczne są m.in. kolejny numer, planowany czas wykonania, nazwa kontrahenta. Dostępne są szybkie akcje – możesz zadzwonić do usługobiorcy, napisać e-mail czy sms lub uruchomić z poziomu aplikacji nawigację GPS, z której korzystasz na smartfonie. Z tego miejsca rozpoczniesz też zlecenie, startując zliczanie czasu jego realizacji.
Na kolejnej zakładce masz wgląd również na zlecenia wcześniej wykonane, o statusie Zamknięte.
Praca na zleceniu
W oknie wybranego zlecenia szybko i sprawnie wywołasz akcję Kontakt do kontrahenta lub osoby kontaktowej, podejrzysz zakres prac w formie opisu, rodzaj zlecenia czy przedmiot będący celem działań. Zarejestrujesz też faktyczny czas pracy ze zleceniem, wybierając akcję Zakończ.
Poza tym, zależenie od potrzeb, możesz odnotować szereg dodatkowych informacji oraz podejrzeć listę innych zleceń wykonanych dla danego kontrahenta.
Przedmiot zlecenia
Korzystając z menu typu 3-dots w górnej części ekranu aplikacji, podejrzysz szczegółowe informacje o przedmiocie danego zadania: dane instalacji, numer seryjny czy dołączoną dokumentację. Z tego miejsca masz też wgląd w podsumowanie wartościowe usługi oraz szybki podgląd listy zleceń powiązanych z danym przedmiotem.
Materiały i usługi
W dolnej części ekranu dostępna jest opcja podglądu i rejestracji informacji o wykonywanym zleceniu, w tym świadczonych usługach oraz materiałach wykorzystanych przy realizacji prac serwisowych. Dane mogą pochodzić z przygotowanej wcześniej kalkulacji – wtedy na bieżąco modyfikujesz jedynie ilości – lub być wybrane z redefiniowanej listy. Aplikacja oznaczy źródło poszczególnych materiałów i usług.
Podgląd dokumentacji
Osobna zakładka dotyczy dokumentów załączonych do zlecenia, w które masz cały czas wgląd z poziomu aplikacji. Możesz również zarejestrować przebieg pracy nad zleceniem, załączając fotodokumentację.
Podsumowanie zlecenia
Po wykonaniu pracy na zleceniu, w menu 3-dots dostępna jest opcja Podsumowanie. Aplikacja szacuje koszty na podstawie kalkulacji wstępnej oraz warunków handlowych zleceniodawcy. Jest to baza do ostatecznego rozliczenia, którego dokonasz już w aplikacji desktopowej.