Centrala / Logistyka

Obsługa Centrala / Logistyka- dlaczego Streamsoft Verto?

Centrala firmy. W branży handlu nowoczesnego to także najczęściej centrum logistyczne/dystrybucyjne oraz biuro koordynujące sprzedaż online i /lub/ retail. Pracownicy magazynu, customer service czy marketingu muszą utrzymać szybkie tempo pracy, respektując jednocześnie mnogość i złożoność obsługiwanych procesów logistycznych, sprzedażowych i promocyjnych. Wszystko w trosce o wysoki poziom satysfakcji konsumenta, decydujący ostatecznie o pozycji rynkowej marki. Na wydajność i wyniki wpływają więc przede wszystkim kwestie związane z integralnością danych oraz automatyzacją całości działań.

Uwzględniliśmy to, projektując system ERP Streamsoft Verto dla e-commerce i retail.

system ERP dla e-commerce i retail

Zaopatrzenie

Działając w branży potrzebujesz znacznie więcej, niż terminowej dostawy do magazynu centralnego. Rozumiemy to! Streamsoft Verto to gwarancja odpowiedniego zatowarowania zawsze na czas i bez myślenia o tym, nawet w multidystrybucji!

Zamawianie i przyjmowanie towarów jako w pełni zautomatyzowany proces? To możliwe! Podstawą jest bieżąca kontrola przez algorytmy sesji zaopatrzenia. Oczywiście powstają one w oparciu o zdefiniowane warunki, dokładnie takie, które będą odpowiednie dla specyfiki działalności firmy.

Rozbudowana i niestandardowa sieć sprzedaży? Zapewniamy pełną obsługę logistyczną także w multidystrybucji! Masz bieżącą informację o ostatnich sztukach (wg. min. wartości, które ustalisz dla danego magazynu) i z łatwością przydzielasz konkretne ilości do wybranych kanałów zbytu, niezależnie od tego czy sprzedajesz B2C czy (także) B2B.

Rozdysponowanie dostaw to nie wszystko. Ogromne znaczenie ma bieżące zarządzanie ilością towaru na wszystkich magazynach. Możesz czuć się bezpiecznie! Zapewniamy stały monitoring wychodzących sztuk i replenishment: tak z centrali do salonów, jak i między sklepami stacjonarnymi.

Customer care

Co, poza szybką i jakościową kompletacją/wysyłką produktów, wpływa silnie na odbiór marki? Pozytywne doświadczenie podczas zakupu. Przyjazny UX na froncie przy wyklikiwaniu zamówienia, efektywna komunikacja o jego statusie, sprawna odpowiedź na pojawiające się pytania. Ma być pewnie i komfortowo, z możliwością wykorzystania urządzeń multimedialnych. Tyle od strony konsumenta!

A od strony sprzedawcy ?

Każde zamówienie to szereg czynności związanych m.in. z aktualizowaniem statusów dla każdej pozycji z listy, rezerwacją towaru czy parowaniem odpowiednich dokumentów rozliczeniowych. Mnożąc to x skalę sprzedaży, oczywistym staje się, że konieczna jest tu odpowiednia automatyzacja procesu. Odpowiednia, czyli jaka? Zapewniająca pełną i wydajną digitalizację całości tych działań.

Tu do akcji wkracza system ERP, którego przewagą nad pracą z aplikacjami dedykowanymi do obsługi zamówień, jest nie tylko gwarancja szybszej realizacji (nawet o 200%!), ale też o wiele szersza skalowalność – w przypadku Streamsoft Verto od kilkuset do nawet 75 tys. transakcji dziennie.

Dzięki temu możesz działać sprawnie i pewnie – nawet notując wysokie piki sprzedażowe i oferując szeroki i różnorodny asortyment.

Ok, korzystając z ERP działasz szybko, nawet na dużą skalę. Wydawać by się mogło, że nie istnieje już zatem żaden powód, by klient w ostatniej chwili anulował zakup.

A co w sytuacji, gdy w trakcie np. dodawania produktu do koszyka czy wypełniania formularzy z danymi do wysyłki, strona nagle odmówi współpracy? Lub, gdy np. kupujący odnajdzie w regulaminie zapis o długim czasie oczekiwania w przypadku zwrotu, wymiany lub reklamacji? No właśnie…

Powodem powyższych w e-commerce zwykle jest niewydajne IT. Dokładniej przeciążony system front-end, na którym opiera się całość e-sklepu, a przez który zachodzi także bezpośrednia komunikacja z kupującym. Konsekwencje? Najczęściej zmniejszona konwersja, spadek przychodów i związane z tym wydatki na remarketing, którymi próbujesz ratować sytuację.

Rozwiązanie?
Inwestycja w system ERP!

Odciąża on front od zbędnych operacji, przejmując odpowiedzialność za wszystkie kluczowe procesy back-end. Jak? Poprzez integracje z całością otoczenia e-commerce (m.in. platformy sprzedażowe i aukcyjne, płatności, kurierzy, banki, dostawcy). Streamsoft Verto posiada najszerszy na rynku zakres integracji niezbędnych dla branży handlu nowoczesnego.

W dobie omnichannel, web- i showroomingu wzrasta znaczenie spójnego doświadczenia z brandem, niezależnie od kanału styku (zakupu, kontaktu etc.). Budowanie trwałej relacji z klientem, bazującej na pełnej i bieżącej wiedzy o jego nawykach i preferencjach, staje się więc kluczem do powodzenia w handlu nowoczesnym. Podobne zasady rządzą zresztą w kontaktach B2B, za którymi ostatecznie stoi również komunikacja człowiek-człowiek.

W odpowiedzi na potrzebę utrzymania jakościowego dialogu z kupującym, a także zapewnienia sobie stabilnych warunków pracy nad projektami, powstał moduł CRM Streamsoft Verto.

Obsługa sieci handlowej

Kluczowe korzyści

  • redukcja kosztów zaopatrzenia
  • bieżące zarządzanie stanami (także w multidystrybucji)
  • szybsza realizacja zamówień
  • gotowość na piki sprzedażowe
  • jakościowa sprzedaż dzięki integracjom
  • trwała relacja klienta z marką
case study streamsoft verto

    Sprawdź nasze rozwiązania u liderów branży e-commerce

    Wypełnij formularz, a otrzymasz Case Study

    Dane przesłane w formularzu będą przetwarzane zgodnie z zasadami Polityki Prywatności Streamsoft.

    Chcę otrzymywać informacje marketingowe i merytoryczne dotyczące produktów Streamsoft z wykorzystaniem: