E-commerce i Retail
Artykuły
Zarządzanie zwrotami w e – commerce z systemem ERP
Zarządzanie zwrotami w e-commerce nie jest łatwe, ale z systemem ERP proces staje się prosty i efektywny. Zmniejsz koszty ukryte związane z obsługą zwrotów,…
Obniżanie kosztów magazynowania: Strategie dla liderów e-commerce
Dla każdego sklepu e-commerce istotnym aspektem jest nie tylko sprzedaż, ale też efektywne zarządzanie magazynem. Ten obszar działalności wpływa bezpośrednio…
Fulfillment dla e-commerce – co to jest? Jak działa? Jakie przynosi korzyści ?
Popularność usług fulfillmentowych rośnie z roku na rok. Coraz więcej sklepów e-commerce korzysta z tego rozwiązania, aby redukować koszty związane z…
Gospodarka Magazynowa – jak nią efektywnie zarządzać ?
Sprawne zarządzanie magazynem redukuje koszty i zwiększa zyski. Sprawdź, jak to robić wykorzystując nowoczesne systemy IT !
Magazyn zautomatyzowany – czy jest skuteczny?
Większa rentowność i maksymalizacja zysków to główny cel biznesów. Jak pomaga w tym magazyn zautomatyzowany? Wyjaśniamy!
E-handel. Jak skutecznie sprzedawać w internecie?
Z roku na rok handel elektroniczny zyskuje większą popularność. W ciągu 2 lat od początku pandemii zyski ze sprzedaży internetowej zwiększyły się o 16 %. Jest…
Dochodowy Retail? Postaw na omnichannel i zostań liderem nowoczesnej sprzedaży!
Handel retail opiera się na sprzedaży detalicznej w punktach stacjonarnych. Obecnie w tej branży następuje wyraźny zwrot w kierunku wielokanałowości. Powodem…
O kogo walczy tradycyjny retail i kiedy to idzie źle ?
Wyzwaniem dla sektora retail jest obecnie zaspokojenie potrzeb zakupowych tzw. smart shoppera, nabywcy w trendzie omni-commerce. Taki współczesny konsument…
Integracje systemu ERP z otoczeniem firmy – jakie przynoszą korzyści?
Sprawna współpraca firmy z jej otoczeniem biznesowym to klucz do optymalizacji wielu procesów. Przeczytaj i poznaj konkretne korzyści!
Sprawna logistyka w e-commerce? Z systemem WMS!
Duża ilość zamówień i przepełniony magazyn? Wzmocnienie obszaru logistyki odciąży twój e-commerce i wpłynie na satysfakcję klientów.