E-commerce i Retail
Artykuły
Data Driven Decision Making: Rola danych i synergii offline-online w handlu nowoczesnym
Choć intuicja wciąż odgrywa w biznesie istotną rolę, to sukces w coraz większym stopniu zależy od umiejętnego wykorzystania bieżących danych, najlepiej…
Digitalizacja i mobilność: trendy przyszłości w branży retail
Obecnie digitalizacja i mobilność odgrywają kluczową rolę w branży retail. Dzięki nim sprzedawcy mogą dotrzeć do szerszego grona klientów i sprawnie adaptować…
Automatyczne zatowarowanie sklepów: klucz do sukcesu w branży retail
W czasach popularności omnichannel oraz rosnących wymagań klientów odpowiedni poziom asortymentu w salonach oraz pełna zgodność z ofertą na stronie są kluczowe…
Integracja kasy fiskalnej z terminalem płatniczym: wszystko, co warto wiedzieć!
Integracja kasy fiskalnej z terminalem płatniczym stanie się obowiązkiem wielu przedsiębiorców od 1 stycznia 2025! Rozwiązanie ma zmniejszyć liczbę pomyłek…
Wzrost wydajności systemu: klucz do sukcesu w handlu nowoczesnym
W świecie handlu nowoczesnego (e-commerce, retail) kluczem do sprawnego działania firmy jest wydajność systemu IT. Jak utrzymać ją na wysokim poziomie?…
Optymalizacja tras kompletacji i zarządzanie miejscami w magazynie: klucz do efektywnej pracy w e-commerce i retail
W dynamicznym oraz konkurencyjnym świecie handlu nowoczesnego oczekiwania klientów ciągle rosną. Kluczowe jest więc utrzymywanie szybkiego tempa realizacji…
Dropshipping – co to jest i jak działa ?
Wszystkim przedsiębiorcom zależy na optymalizacji kosztów działalności. Ma to istotne znaczenie także dla branży handlu nowoczesnego (retail, e – commerce).…
Logistyka ostatniej mili w e-commerce – jak ją usprawnić ?
Z roku na rok klienci e-commerce oczekują coraz szybszej realizacji zamówień. Błyskawiczne tempo wysyłki wpływa korzystnie na satysfakcję nabywców.
Jak system ERP wspiera strategię omnichannel w retail ?
Sprzedaż retail przechodzi transformację. Retailerzy stopniowo rozszerzają kanały dystrybucji, aby zwiększać rozpoznawalność marki i dotrzeć z ofertą do…
Sprzedaż wielokanałowa (multichannel) w e-commerce – jak prowadzić ją efektywnie?
Konkurencyjny rynek e-commerce wymaga od przedsiębiorców szukania nowych sposobów kontaktu z klientem. Obecnie handel, który bazuje wyłącznie na jednym kanale…