E-commerce i Retail


Artykuły

Rola-danych-i-synergii

Data Driven Decision Making: Rola danych i synergii offline-online w handlu nowoczesnym

Choć intuicja wciąż odgrywa w biznesie istotną rolę, to sukces w coraz większym stopniu zależy od umiejętnego wykorzystania bieżących danych, najlepiej…

Czytaj więcej


Digitalizacja i mobilność w retail miniatura

Digitalizacja i mobilność: trendy przyszłości w branży retail

Obecnie digitalizacja i mobilność odgrywają kluczową rolę w branży retail. Dzięki nim sprzedawcy mogą dotrzeć do szerszego grona klientów i sprawnie adaptować…

Czytaj więcej


Pan wybierający koszule w sklepie

Automatyczne zatowarowanie sklepów: klucz do sukcesu w branży retail

W czasach popularności omnichannel oraz rosnących wymagań klientów odpowiedni poziom asortymentu w salonach oraz pełna zgodność z ofertą na stronie są kluczowe…

Czytaj więcej


Integrowanie kasy fiskalnej

Integracja kasy fiskalnej z terminalem płatniczym: wszystko, co warto wiedzieć!

Integracja kasy fiskalnej z terminalem płatniczym stanie się obowiązkiem wielu przedsiębiorców od 1 stycznia 2025! Rozwiązanie ma zmniejszyć liczbę pomyłek…

Czytaj więcej


Paczki na taśmie produkcyjnej

Wzrost wydajności systemu: klucz do sukcesu w handlu nowoczesnym

W świecie handlu nowoczesnego (e-commerce, retail) kluczem do sprawnego działania firmy jest wydajność systemu IT. Jak utrzymać ją na wysokim poziomie?…

Czytaj więcej


Optymalizacja tras i zarządzanie miejscami w magazynie

Optymalizacja tras kompletacji i zarządzanie miejscami w magazynie: klucz do efektywnej pracy w e-commerce i retail

W dynamicznym oraz konkurencyjnym świecie handlu nowoczesnego oczekiwania klientów ciągle rosną. Kluczowe jest więc utrzymywanie szybkiego tempa realizacji…

Czytaj więcej


Dropshipping

Dropshipping – co to jest i jak działa ?

Wszystkim przedsiębiorcom zależy na optymalizacji kosztów działalności. Ma to istotne znaczenie także dla branży handlu nowoczesnego (retail, e – commerce).…

Czytaj więcej


Ostatnia mila

Logistyka ostatniej mili w e-commerce – jak ją usprawnić ?

Z roku na rok klienci e-commerce oczekują coraz szybszej realizacji zamówień. Błyskawiczne tempo wysyłki wpływa korzystnie na satysfakcję nabywców.

Czytaj więcej


Jak system ERP wspiera strategię omnichannel

Jak system ERP wspiera strategię omnichannel w retail ?

Sprzedaż retail przechodzi transformację. Retailerzy stopniowo rozszerzają kanały dystrybucji, aby zwiększać rozpoznawalność marki i dotrzeć z ofertą do…

Czytaj więcej


Sprzedaż wielokanałowa (multichannel)

Sprzedaż wielokanałowa (multichannel) w e-commerce – jak prowadzić ją efektywnie?

Konkurencyjny rynek e-commerce wymaga od przedsiębiorców szukania nowych sposobów kontaktu z klientem. Obecnie handel, który bazuje wyłącznie na jednym kanale…

Czytaj więcej