Nasza firma otrzymała złote godło w konkursie Laur Konsumenta 2010 w kategorii: „Programy do zarządzania i kierowania dla MSP”.
Celem ogólnopolskiego konkursu Laur Konsumenta jest wyłonienie najpopularniejszych marek i produktów w kilkuset kategoriach. Klienci – konsumenci oddają swoje głosy na marki i produkty, które znają i doceniają zarówno w pracy jak i codziennym życiu.
Rynek oprogramowania jest trudnym rynkiem, który wymaga od jego uczestników nieustannych nakładów na rozwój technologii, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i monitorowanie na bieżąco wszystkich zmian zachodzących w otoczeniu zewnętrznym – głównie w przepisach prawnych oraz w oczekiwaniach Klientów. Konkurencja w branży IT jest duża, a oferowane produkty, na pierwszy rzut oka, nieznacznie różnią się funkcjonalnością. Dlatego uzyskanie tak ważnej nagrody jak Złoty Laur Konsumenta, to dla Zarządu i Pracowników naszej firmy najlepszy dowód zadowolenia Klientów – użytkowników oprogramowania, a zarazem cenna informacja o tym, że społeczna świadomość marki, wypracowywanej przez lata działalności w branży, osiągnęła bardzo wysoki poziom.